czwartek, 12 marca 2015

doradcy w kredycie

W zależności od zakresu i złożoności, godzina usługi doradczej na rynku kosztuje około 120-150 zł. Przy 100 godzinach na jeden podmiot gospodarczy, daje to firmie doradczej "tylko" od 12000 do 15000 zł.. A te 35 firm z Dolnego Ślaska daje kwotę około 525 000 zł. Tylko doradzać za unijne pieniądze. Doradzić to ja sam sobie mogę za takie pieniądze. Prowadzę małą firmę, mam zero kredytów i pożyczek i dobrze mi z tym było. A państwo powołuje jakiś PARP, czy może PARCH, rozumiem z pieniedzy z podatków ten PARCH powstaje, i ten PARCH ma mnie zmuszać do brania kredytów i pożyczek? Chyba uciekać przyjdzie, tylko dokąd? Jak ktoś frajer i bez rozumu to się da nabrać na te "doradztwo firm" i na kredyt, po którym nic tylko się powiesić. Jak Ci doradcy tacy mądrzy to czemu sami nie zajmą się biznesem, produkcja tylko za pomocą kolesiostwo trzepią kasę unijna za pseudo doradztwo, które niczego firmom nie wniesie poza kłopotami . Ciężko prowadzę i zarabiam , coraz trudniej na życie,w swojej jednoosobowej firmie (ponad 20 lat) i zero kredytu - raz tylko musiałem a raczej spróbowałem 15 lat temu i wziąłem na kupno auta - długo żałowałem, odetchnąłem ,jak spłaciłem. Banki są gorsi nawet od tej złodziejskiej władzy. A leasing to dopiero numer złodzieja w majestacie - płać, a jak nie spłacisz ostatniej dodatkowej raty tracisz wszystko za co płaciłeś !!! To ma być państwo prawa i sprawiedliwości ? To jest republika kolesi, bananowa, jakaś popierdułka państwo BEZPRAWIA dla szarego obywatela , któremu codziennie machają pistoletem finansowym przed nosem. "Do tego dochodzą niedostateczna wiedza oraz obawy przedsiębiorców przed zadłużeniem" - Rozwiązanie: Utworzyć w 100% Polski Bank. Oprocentować kredyty na 1% a reszta niepolskich banków albo pójdzie z torbami albo zrobi to samo. Tylko wpierw wypier... lić lobbystów bankowych z sejmu i senatu dbających o własne korzyści. Wybory niedługo na zamówienie firmy doradczej tym razem, tylko co oni mogą doradzić, jak im klienci są potrzebni tylko do wydojenia kasy unijnej. Problem kredytów to problem niby nadzoru finansowego, który akurat pilnuje aby tylko coś złego bankom się nie stało, bo klient to akurat ostatni frajer w tym kraju , który ma tylko płacić i nie dyskutować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz