sobota, 27 lutego 2021

co to wspierać

Każda próba zastraszania przynosi negatywne skutki skończą się oficjalne przelewy przez bank zacznie się szara strefa za pracę czy usługi tylko gotówką a po drugie kto trzyma pieniądze w banku. Wkrótce będą tranzakcje bez gotówkowewprowadzają w Polsce coraz więcej elementów państwa policyjnego, totalitarnego, śledzącego każdy krok, każdego obywatela. Służb przybywa, mających uprawnienia do zaglądania ludziom do łóżka, kieszeni i w inne miejsca także i jest ich już chyba 3 razy tyle niż za totalitarnej komuny. Jeszcze trochę a do ubikacji, bez informacji dla jakiejś służby się nie wybierzemy. Niby dla przestrzegającego prawa obywatela nie jest to groźne ale dlaczego go śledzą, niech się zajmą przestępcami.To nie jest po to, aby walczyć z przestępcami, ale po to, aby państwo wszystko wiedziało o panu Kowalskim. Teoretycznie to jego konto, więc teoretycznie nikt nie powinien się nim interesować, a jednak ... Nie masz racji jak jeszcze pracowałem /obecnie emeryt/ , to do zakładu pracy kilka razy przychodzili ludzie z banku i nagabywali mnie do założenia konta / ja https://przepychanie.com.pl pobierałem wynagrodzenie z kasy/ Robili to nachalnie. Pod płaszczykiem rzekomej walki z praniem brudnych pieniędzy inwigiluje się normalnych ludzi ...,za chwilę powiecie mi ,co ty wapniaku ,chcesz. To może ja wam odpowiem Przeżyłem komunę ,jarzmo rosyjskie , i żyję nadal. Jak każdy rodzic chciałem by moim dzieciom było lepiej .Pomogłem im finansowo ,by się wykształcili Nie ,nie byłem politykiem TYRAŁEM, Gro z was nie wie ,ale kiedyś gospodarka kwitła .Były tak zwane WAGONY .A tam się zarabiało ,po południu DUŻO .Dzieci wykształciłem ,a teraz czekam na emeryturę .Tak nadal jestem wyborcą ,lecz teraz mam Dość PiSu i jej propagandy .Czy mi było ciężko, TAK. Ale teraz mam wewnętrzą satysfakcję Że poradziłem sobie wraz z
żoną ,wszystkiemu co teraz niby jest niemożliweOrwell przewraca się ze śmiechu w grobie ! Literatura S-F na żywo wkracza pod strzechy, jak powiedział bohater pewnego filmu "permanentna inwigilacja". Wielkimi krokami pod płaszczykiem sprzątania po pseudo komunie i walki z oszołomami idziemy w stronę pełnego ubezwłasnowolnienia społeczeństwa. Następny krok na tej drodze odbędzie się pod hasłem "nowoczesne społeczeństwo XXI wieku" czyli każdy dostanie pod skórę czipa jak pieski i kotki, futryny we wszystkich budynkach będą na bieżąco przekazywać do centralnego komputera dane gdzie jesteśmy, co robimy, co kupiliśmy, ile wzięliśmy pensji i nie daj boże bilans nie wyjdzie na zero ! A potem wprowadzimy stary wypróbowany przez historię zwyczaj sądu bożego - kamień do nóg i do wody jak wypłynie to jest winny, jak nie wypłynie to Czekam na konferencję przepychanie Morawieckiego, w której obwieści, że służby wszczęły postępowania o pranie 6,2mld zł. Później okaże się, że wszczęły, bo miały takie wytyczne, a wszystkie pieniądze zostały zgodnie z prawem przelane na określone konta. Czekam kiedy służby zaczną monitorować kiedy chodzę do kibelka ,żeby się wy....ć. Ciekawe jak się będzie nazywało ministerstwo od tych spraw? Może odfekalniania? Klimatu już jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz